case g goodiebag- luxe box -p yp partypakket g Effectief samplen De Goodiebag, Luxe Box en Partypakket zijn de heerlijke verwenpakketten van Veronica magazine. Meerdere malen bieden we onze lezers zo’n box, pakket of hippe verwentas aan. In de Goodiebag zitten zo’n vijftien seizoensproducten, voornamelijk cosmetica en verzorging. De Luxe Box is vooral gevuld met luxe assortiment en unieke producten. Last but nog least; het Partypakket, overvol lekkernijen voor en gezellig avondje met vrienden of familie. PROPOSITIE Boodschap Heel veel voor heel weinig Doelstelling Het op een sympathieke en originele manier onder de aandacht brengen van (nieuwe) producten d.m.v. sampling en het creëren van direct trial bij alle bestellers Doelgroep Alle lezers van Veronica magazine Media-inzet • Goodiebag (in een oplage van 3.500 exemplaren) 2x een 2/1 pagina in opeenvolgende edities • Luxe Box (in een oplage van 650 exemplaren) 2/1 pagina • Partypakket (in een oplage van 1.500 exemplaren) 2/1 pagina Veel voor weinig verrast lezers keer op keer Voor alle boxen geldt: • Winactie voor abonnees • Redactionele aandacht • Pre-sale actie naar lezers die eerder een Goodiebag, Luxe Box of Partypakket hebben besteld of op de hoogte gehouden willen worden • Online shop omgeving RESULTAAT De Goodiebag in 2010 had een oplage van 3.500 stuks. Na de pre-sale actie via een mailing was 1/3 al direct verkocht. De overige stuks waren binnen een week uitverkocht. Het op=op karakter van de actie maakten van de Goodiebags echte hebbedingen! 30 Pagina 29

Pagina 31

Heeft u een studiegids, novia facts of digi-archief? Gebruik Online Touch: reisgids van papier naar online converteren.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication