voorwoord De effectieve kracht van Veronica Uitgeverij Drie miljoen consumenten: één multimediaal platform. Dat is de kracht van Veronica Uitgeverij. Ook in 2011 zijn wij weer de creatieve sparringpartner voor effectieve en custom made totaalconcepten. Dankzij Veronica magazine, Totaal TV, de bijbehorende internetsites en onze (tablet) applicaties. Samen vormen zij een unieke mix aan mediakanalen die zelfs de meest ambitieuze marketingdoelstelling kan helpen realiseren. Voor elke doelgroep. VERONICA magazine: DE GROOTSTE BLIJFT VERNIEUWEN Veronica magazine is ook na bijna 35 jaar nog steeds het grootste betaalde tijdschrift in Nederland. Dankzij een aansprekende bladformule en innovatief karakter, weet het magazine wekelijks 3 miljoen lezers en gebruikers te boeien én te binden aan het krachtige merk Veronica magazine. Onze content is nu ook toegankelijk voor de nieuwste digitale kanalen, zoals mobiele tablets. Hierdoor bereikt Veronica magazine dagelijks nieuwe en bestaande consumenten op een zeer interactieve manier: any time, anywhere. Tablets als de iPad bieden talloze nieuwe commerciële mogelijkheden, zoals directe verkoop vanuit een redactionele omgeving, 1-op-1communicatie, verzamelen van leads en een optimale beleving van commerciële uitingen. Laat je de komende pagina’s inspireren door een aantal creatieve én effectieve voorbeelden, Veronica Uitgeverij gaat graag de uitdaging met jou aan! Erik Wijnberg Sales director 4 Pagina 3

Pagina 5

Heeft u een vakblad, you can flip of web kranten? Gebruik Online Touch: club blad van papier naar online converteren.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication