Content 4 6 ◀ PORTFOLIO & HIGHLIGHTS VERONICA PUBLISHING ▶ ◀ VERONICA 5 - adv erto rial - PORTFOLIO Editorial • Editorial attention • Advertorial • Product Placement LTIMAT ULT ATE THE ULTIMATE Custom made edition • Full circulation • Segment Pluspropositions • Full circulation • Segment • Sampling • In- & Outsert • Fold out cover • Banderole • Mini Special • Sealing • Double cover Pages • Split run • Full circulation List Rental • Split run • Direct marketing • Lead generation • Test panel Events • Tailor made • Sponsoring • Partnerships Shops & Tickets • Online shops • Readers actions • B2B • B2C • Direct sales • Sponsoring • Ticketsales Digital media • EPG tablet & mobile app. • magazine tablet app. • Online • Newsletter COMMERCIËLE BIJLAGE Jazz JER N JEROEN IT JE OEN UIT TI T ULTI THE ULTI LMKERK IS LM ALMKERK IS WWW.AX All that THE FAMOUS FAMOUS CIVIC Het rijplezier begint al bij het instappen G Gratis Avatar D DVD bij het m maken van een p proefrit. OP=OP Honda DREAMW Portfolio2011 Engels.indd 1 12 14 18 20 22 24 26 TOTAAL TV ▶ ◀ PORTFOLIO magazine De Nederla uitgave ndse kra nt in Van couver Speciale l cia d ie 0e sp1e editanuse l o oe Heinlken H H CASE HEINEKEN ▶ 14-02-11 14:38 ◀ CASE UNOX lega’s landse col ar mijn buiten wordt wa Ik weet dat stijlvolle ambiance partners is ultiem. ar al onze .” er een en House en en wa dat het we is.. d Heinek verwacht is ons thu kunnen vier “Het Hollan ers zijn. Ik prestaties d Heineken House tend jalo moeten, ont ontzet Hollan aar kunnen nen voelen. Het kun mensen elk zich thuis en relaties Erica Terp stra, voor zitter NOC *NSF CASE Ford ▶ WE ◀ CASE CASE AXE ▶ 2 Pagina 1

Pagina 3

Voor publicaties, online flyers en whitepapers zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw brochures.

Mediakit 2011 ENG Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication