g branding ine panel ial - advertor of the “makkelIjk in het gebruik en het geeft vertrouwen" ewerkt? In het zweet g magazine onica er 71% van de V ona Maximum rs beveelt Rex leze Protection me goed bevalt g een voor in no en koop er sporttas " mijn geur, Ieve ag " werkd markt (volume)). Jochem Hes, Rexona Personal Care Brand Manager, Unilever Benelux engen" aan te br ( L markt (volume)). de NL markt (volume)). “A PERFECT MATCH!” “I am very happy with this type of advertising. Fellow readers’ comments give our message conviction. This breaks down barriers and encourages readers to buy Rexona Maximum Protection, thus contributing to better sales.” RESULT: 71% RECOMMEND REXONA The test was a demonstrable success: no less than 80% of the participants filled in the questionnaire fully. And... no less than 71% of them recommended Rexona Maximum Protection! This result, together with quotes from the test participants, were processed in an attractive 1/1 advertorial page in Veronica magazine. Result: a convincing testimonial of the quality of new Rexona Maximum Protection. week * (bron: Nielsen meer beschermd 1 item in de NL week r ro (bron: * (bron: Nielsen 44 2009 YTD nummer mmer 1 item in 44 2009 YTD nummer 35 Pagina 34

Pagina 36

Interactieve online boek, deze club blad of uitgave is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie omzetten van e-handleidingen.

Mediakit 2011 ENG Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication