p portfolio REDACTIONELE AANDACHT: ATTENTIEWAARDE VERZEKERD In overleg met de redactie kan er ook bijzondere aandacht worden besteed aan een onderwerp rond een product. Met als resultaat dat er in het blad meer contactmomenten ontstaan en de boodschap nóg beter wordt overgebracht. Een mooi voorbeeld hiervan is de Honda case die middels een minispecial van acht pagina’s, pure Honda-beleving toevoegt aan een thematische campagne. 1-OP-1 COMMUNICATIE? Onze ruim 791.000 abonnees zijn dé basis van de uitgeverij. Het adressenbestand kan onder bepaalde voorwaarden voor diverse doeleinden worden ingezet, zoals direct marketing, telemarketing, segmentaties in oplage en plusproposities. Zie ook onze uitgewerkte cases; een goede bladbinding met onze lezers zorgt voor een optimale conversie. DE BOODSCHAP IN EEN LUDIEK JASJE Een speciaal Veronica magazine met het product op de cover en op de redactionele pagina’s? Het kan! Uit onderzoek blijkt dat onze doelgroep zo’n ludieke mailing erg waardeert. En dat de lezer zo’n speciaal Veronica magazine daarnaast ook opvallend, leuk en onderscheidend vindt in vergelijking met een reguliere mailing. LEAD GENERATION Op zoek naar leads? Dankzij onze variëteit aan kanalen kunnen wij hoogwaardige leads verzamelen. Niet alleen via het magazine of online, maar ook via sms en zelfs via telemarketing en direct marketing op onze database. MAAK MERKBELEVING EEN BELÉVENIS! Veronica Uitgeverij organiseert een totaalpakket voor events op maat en een bijbehorende communicatiecampagne, zodat merkbeleving ook echt een belevenis wordt. Ford en Impact Retail zijn enkele van de gerenommeerde bedrijven waarvoor recent succesvolle events zijn georganiseerd. Een inspirerende case rond de Fiesta Summerfinal/sounds vind je op pagina 22 van in dit magazine. Lift mee op bestaande evenementen om de beleving rond je merk een extra boost te geven. En heb je er wel eens aan gedacht om lezersacties en andere initiatieven te sponsoren? Denk daarbij aan onze coveracties, onze online tv-gids en de nieuwsbrief TV-Update. 16 Pagina 15

Pagina 17

Heeft u een spaarprogramma, turn pages of online whitepapers? Gebruik Online Touch: magazine digitaal op uw website plaatsen.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication