WAT VINDEN LEZERS VAN HET PRODUCT? ONZE LEZERS BEVELEN HET PRODUCT GRAAG AAN Ruim 3.000 lezers van Veronica magazine vormen samen één van Nederlands grootste lezerspanels. Dit unieke panel is inzetbaar voor producten: om te testen en voor andere onderzoeksdoeleinden. Ons lezerspanel werd in 2009 voor het eerst – en succesvol - ingezet door Lipton thee. Ook dit jaar werden weer diverse nieuwe producten van adverteerders getest. De uitkomsten van dat onderzoek werden in een advertentiepagina verwerkt. Lees in de case van Rexona op pagina 34 een succesvol voorbeeld van de inzet van het Veronica magazine lezerspanel. ONZE CASES BEWIJZEN HET Voor ons is geen marketinguitdaging onhaalbaar. Kijk maar eens naar deze inspirerende cases. Successen die we in 2011 ook graag met jouw merk willen delen! Lees er alles over in de cases die we op de volgende pagina’s presenteren: • Heineken > GROOT BEREIK MET TAILOR MADE actie • Unox > PERFECTE SYNERGIE TUSSEN REDactie & ADVERTENTIE • Ford > DANCE EVENT TOP GEORGANISEERD! • WE > COVERPAS BEWIJST OPNIEUW EFFECTIVITEIT • AXE > BREDE INZET, OPTIMAAL RESULTAAT • Nationale Postcode Loterij > CREATIEVE CAMPAGNE LEVERT 75.000 LEADS OP • Goodiebag – Luxe Box – Partypakket > EFFECTIEF SAMPLEN INTERNET: IDEAAL VOOR actieS ÉN SALES! Uiteraard worden de internetsites veronicamagazine.nl en totaaltv. nl actief ingezet voor acties, shops, bannering en sponsoring van online onderdelen zoals de tv-gids en de dagelijkse nieuwsbrief TV-Update. In 2010 realiseerden de websites van Veronica magazine en Totaal TV gezamenlijk al meer dan 3,7 miljoen unieke bezoekers. Dit aantal blijft maar groeien. • Honda > MINISPECIAL: 26% MEER SHOWROOMTRAFFIC • Rexona > DE OVERTUIGINGSKRACHT VAN HET VERONICA magazine PANEL • Outsert > GEGARANDEERDE RESPONS • Warner Bros > UITVERKOCHT! 70.000 DVD’S BINNEN 4 DAGEN 17 Pagina 16

Pagina 18

Scoor meer met een online winkel in uw gidsen. Velen gingen u voor en publiceerden reclamefolders online.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication