merkactivatie Pascal Stolk, Senior Sponsor Manager, Marketing, Heineken Nederland “VERONICA BEREIKT DE BEOOGDE DOELGROEP” “Met de insert in Veronica magazine heeft Heineken een groot bereik in de beoogde doelgroep gerealiseerd en haar merkwaarden optimaal kunnen overbrengen. Door de trial naar de speciale site heeft Heineken haar sympathie-closeness weten te verhogen onder consumenten. Tevens is er, mede door de tailor made cover, gewerkt aan de interne trots onder de eigen Heineken medewerkers.“ ▲ insert magazine RESULTAAT: MEER SYMPATHIE, MEER TRIAL! Heineken heeft dankzij de insert het concept Holland Heineken House optimaal uitgelegd en specifiek kunnen toelichten wat men kon verwachten in Canada. Resultaat: veel trial naar Hollandheinekenhouse.nl. Binnen Heineken zorgde de tailor made editie voor veel aandacht en sympathie voor het merk en Holland Heineken House. 19 Pagina 18

Pagina 20

Heeft u een onderwijsmagazine, you can flip of online mailings? Gebruik Online Touch: catalogus online bladerbaar publiceren.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication