case unox Perfecte sy Perfectesyn redactie & adver PROPOSITIE Product UNOX Boodschap Thuis weer ‘Ouderwets schaatsen kijken’ Doel • Imago, naamsbekendheid én omzet Unox vergroten tijdens de winterperiode • Aanjagen Wantschoenen-actie • Unox wantschoen als uniek promotie-item Media-inzet • Uitklapcover met schaatsschema • 1/3 advertentie staand: Unox ‘Bord op schoot’ menu’s • Spotjes: Inhakers op Olympische schaatswedstrijden • 1/1 pagina’s edactie & adv RESULTAAT: ALLE SALES- EN MARKETINGDOELSTELLINGEN GEHAALD! • Additionele Unox groei tijdens Olympische periode • Unox nummer 1 merk Olympische Spelen (Meting Telegraaf) • Stijging Incremental volume en sponsorbekenheid • Wantschoenen uitgebreid redactioneel zichtbaar in alle mediatypen EEN HEEL magazine VOL UNOX EN SCHAATSEN De marketing-acties van Unox moesten niet alleen directe extra omzet genereren, maar vooral ook tv-kijkers naar de Olympische schaatswedstrijden trekken. Unox was daar immers prominent met commercials aanwezig. Dankzij een uitklapcover met schaatser Sven Kramer als covermodel én een wedstrijdschema, redactionele aandacht en opvallende advertenties door het hele magazine, werd de aandacht voor de Olympische schaatswedstrijden én de Unox Wanten-actie in samenwerking met Albert Heijn, optimaal geprikkeld. 20 ▶ TV Speel-schema Pagina 19

Pagina 21

Heeft u een lesmateriaal, onlinebook of web studiegidsen? Gebruik Online Touch: gids van papier naar online converteren.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication