g p branding & realisatie verkopen Frits Vliegenthart Fleet Marketing & Communicatie Manager, Ford Nederland B.V. ‘’VERONICA magazine BIEDT EEN STERKE MIX’’ “Veronica heeft een sterke mix van diverse disciplines in huis. Deze variëren van het opzetten van een multimediale campagne tot het managen van een compleet event. Zo kan de consument 360 graden worden benaderd. Dat maakt Veronica magazine voor ons een ideale partner. Ondanks het slechte weer bleek Veronica wederom het bewijs te leveren voor een succesvol evenement; de connectiviteit en merkbeleving met Fiesta werden versterkt onder de beoogde doelgroep.” RESULTAAT De multimediale aanpak van de campagne zorgde voor een zeer brede aandacht voor de nieuwe Ford Fiesta. Het merkimago van Ford werd op een positieve manier versterkt onder de jongere, gewenste doelgroep, dankzij de nadrukkelijke link met de muziek. Het dancefeest bleek een succes, de adverteerder was tevreden over het behaalde resultaat. 23 Pagina 22

Pagina 24

Heeft u een onderwijscatalogus, bladerbrochure of e-lesboeken? Gebruik Online Touch: brochure online bladerbaar publiceren.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication