case we coverpas p Coverpas bewijst effectivit effectiviteiteffe effectiviteit ◀ advertentie Aantoonbaar meer traffic & omzet PROPOSITIE WE Europe B.V. • Traffic generen op de winkelvloer • Bestaande én nieuwe consumenten kennis laten maken met de WE men, women, boys- en girlscollectie Boodschap Exclusief voor lezers van Veronica magazine: kom naar de winkels van WE en profiteer van 20% korting op de hele collectie Media-inzet • Coverpas • Advertentiepagina’s en bladspots • Online exposure • In combinatie met eigen mediakanalen: online wefashion.com/veronica en een aankondiging van de actie in de WE nieuwsbrief Product Doel Twee keer per jaar een bijzonder kadootje van WE: een voordeelpas geplakt op de cover van Veronica magazine. Goed voor 20% exclusieve korting op de gehele WE-collectie, wie wil daar nou niet van profiteren? En ook nu zorgde deze pluspopositie van de landelijke fashionstore weer voor aantoonbaar meer traffic én omzet! 24 Pagina 23

Pagina 25

Scoor meer met een web winkel in uw nieuwsbrieven. Velen gingen u voor en publiceerden mailings online.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication