case axe Als je een jonge doelgroep wilt bereiken, motiveren én activeren, dan is Veronica magazine het ideale podium. Dat vindt ook AXE, die Veronica magazine een centrale en creatief meedenkende rol gaf in de succesvolle AXE Twistmeister campagne, waarin gezocht werd naar de beste vrouwenverleider. ▶ advertentie Brede optimaal result Ideaal platform voor landelijke contest PROPOSITIE AXE Nieuwe AXE Twist: ‘De geur die verandert’ Doelgroep 20-34 Doel Awareness, engagement Media-inzet algemeen TV, print, bioscoop, outdoor, online Media inzet VM • Uitklapcover • Advertenties • Advertorials • Online exposure • Multimediale campagne Product Boodschap INVENTIEVE CAMPAGNE ZOEKT INVENTIEVE VERSIERDERS AXE heeft een naam als het erom gaat op ludieke wijze haar producten onder de aandacht van een jong mannenpubliek te brengen. De nieuwe lijn AXE Twist was daarop geen uitzondering. Doel voor het dedicated team van Veronica magazine was om awareness voor deze nieuwe lijn op te bouwen en jonge mannen te inspireren met de boodschap ‘De geur die verandert’. Daarvoor werd de Axe Twistmeister Challenge in het leven geroepen: online moesten inventieve versierders via een game proberen de aandacht van twee mooie meiden zo lang mogelijk vast te houden. De uiteindelijke winnaar van de grote finale kreeg onder andere een fotoshoot in de FHM. Deze uitgebreide campagne werd door Veronica magazine optimaal ondersteund met een uitklapcover, diverse advertenties en twee advertorials, waaronder eentje waarin de winnaar bekend werd gemaakt. 26 Pagina 25

Pagina 27

Interactieve digi nieuwsbrief, deze vaktijdschrift of verenigingsblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het converteren naar een digitale publicatie van digi-reclamefolders.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication