awareness & engagement gg Philip Sijthoff, Media Manager Unilever Benelux ‘’HET magazine SLOOT WEER NAADLOOS AAN’’ "AXE legt elke campagne weer de lat hoger. Zo ook bij de campagne voor AXE Twist, waar we op zoek zijn gegaan naar de ultimate AXE Twistmeister. Veronica magazine sloot hier weer naadloos aan bij het merk AXE, mede gedreven op het hoge, actuele bereik. Onder meer door het seeden van de Girls Get Bored easily research heeft Veronica ons geholpen de campagne te jump-starten en buzz te genereren. De bereidheid van Veronica tot samenwerken gaat ver. In dit geval tot en met het betrokken zijn van de eigen Veronica fotograaf bij de grote finale van de Ultimate Twistmeister!” THE ULTIMATE ▲ uitklapcover inzet, aat RESULTAAT: 270.000 BEZOEKERS! Maar liefst 40% van de target doelgroep werd alleen al door Veronica magazine bereikt. Gevolg: de AXE Twist site werd tijdens de campagneperiode door meer dan 270.000 mensen bezocht. Zo’n 20.000 mensen hebben de finale van de Ultimate Twistmeister op Flabber.nl gezien. Het was een actie die gezien de vele ‘postings’ op de site, ook optimaal aansloot bij de belevingswereld van de doelgroep. BEN JIJ DE Word de AXE TWIST MEISTER en WWW.A XE.NL maak kans op een sexy fotoshoot in Veronica magazine. IS THE ULTIMATE JEROEN UIT ALMKERK DIE WE ZOEKEN? Kijk op www.axe.nl 01410043 AXE veronica winnaar spread 190x270.indd 3 26-05-10 15:55 27 Pagina 26

Pagina 28

Voor kranten, online archief en onderwijs catalogussen zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw catalogussen.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication