case Honda Succesvolle inzet van nieuwe pluspropositie Minispecial: meer showro Honda staat bekend als merk dat vernieuwende keuzes maakt. Geen wonder dat de pionier in hybride auto’s als een van de eersten koos voor een nieuwe pluspropositie van Veronica magazine: de redactioneel opgemaakte minispecial. NIEUWE PROPOSITIE: REDACTIONELE MINISPECIAL PROPOSITIE Honda Nederland B.V. Extra showroomtraffic genereren, merkawareness vergroten Doelgroep Mannen AB 1 Boodschap Promoten Honda Dream Weeks Honda neerzetten als dé pionier in hybride-techniek Media-inzet Acht pagina’s minispecial in gehele oplage van Veronica magazine Product Doel Als één productgroep verstand heeft van het maken van brochures, is het de autobranche wel. Het is dan ook des te opmerkelijker dat Honda voor de promotie van haar nieuwe modellen tijdens de Honda Dream Weeks niet koos voor een standaard brochure als bijlage in het magazine, maar voor een nieuwe pluspropositie: de redactioneel opgemaakte minispecial. In samenwerking met de vormgevers en journalisten van Veronica magazine werd een fraaie 8-pagina special in het magazine geïntegreerd, een hybride vorm tussen advertentie en redactie. Dankzij de opvallende vorm en de plaatsing, midden in het veelgelezen programmakatern na de rubriek TV Vandaag, werd een optimaal contactmoment gecreëerd. 32 Pagina 31

Pagina 33

Heeft u een presentatie, online publisher of e-edities? Gebruik Online Touch: cursus online uitgeven.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication