g traffic genereren Wouter Rijnaerts, Marketing Coördinator Cars, Honda Nederland BV 26% oomtraffic RESULTAAT: EXTREME STIJGING SHOWROOMTRAFFIC Deze minispecial stond centraal in een landelijke campagne rond de Honda Dream Weeks. Het miljoenenpubliek van Veronica magazine werd geïnspireerd door de techniek achter de strakgelijnde Honda-modellen en geactiveerd om de Honda showrooms in het land te bezoeken. En met resultaat: niet alleen droeg de special bij tot meer Honda-awareness, in de actieperiode steeg bovendien de showroomtraffic met maar liefst 26%! “DE BIJZONDERE SAMENWERKING HEEFT GELEID TOT EEN SUBSTANTIELE BIJDRAGE’’ “We zijn uiterst tevreden over het resultaat van deze bijzondere samenwerking tussen Honda en Veronica magazine. De creativiteit in deze special in combinatie met de omvang van de uiting hebben substantieel bijgedragen aan het succes van de campagne.” ▾ Minispecial insert 33 Pagina 32

Pagina 34

Interactieve digi relatiemagazine, deze brochure of clubblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal op uw website plaatsen van digitale reclamefolders.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication