g merkbeleving ine Panel ial - advertor ht van het ewerkt? In het zweet g magazine onica er 71% van de V ona Maximum rs beveelt Rex leze Protection “makkelIjk in het gebruik en het geeft vertrouwen" me goed bevalt g een voor in no en koop er sporttas " mijn geur, Ieve ag " werkd Jochem Hes, Brand Manager Rexona Personal Care, Unilever Benelux e brengen" j n aan t “EEN PERFECTE MATCH!” “Ik ben erg tevreden over deze vorm van adverteren. Het geeft onze boodschap meer overtuigingskracht door de uitspraken van collega-lezers. Daardoor wordt de drempel om Rexona Maximum Protection aan te schaffen lager, wat bijdraagt tot een betere sales op de winkelvloer.” verwacht ng verwachtng RESULTAAT: 71% RAADT REXONA AAN Het onderzoek was een aantoonbaar groot succes: maar liefst 80% van de deelnemers vulde de vragenlijst helemaal in. En... maar liefst 71% van hen beveelde Rexona Maximum Protection aan! Deze uitslag werd, samen met quotes van deelnemers aan het onderzoek, verwerkt in een aansprekende 1/1 advertorialpagina in Veronica magazine. Resultaat: een overtuigende testimonial van de kwaliteit van nieuwe Rexona Maximum Protection. week * (bron: Nielsen meer beschermd 1 item in de NL week r ro (bron: * (bron: Nielsen 44 2009 YTD nummer mmer 1 item in 44 2009 YTD nummer markt (volume)). ( L markt (volume)). de NL markt (volume)). 35 Pagina 34
Pagina 36Voor uitgaven, online verenigingsbladen en nieuwsbrieven zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw artikelen.
Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home