case rexona De overtuigingskrac Als je mede-abonnees een product aanprijzen, dan móet het wel goed zijn. Die gedachte lag ten grondslag aan de grote Rexona Maximum Protection test. Maar liefst 500 mannen en 500 vrouwen van het Veronica magazine Panel mochten deze nieuwe Rexona deo thuis testen. Hun ervaringen werden vervolgens met 3 miljoen lezers gedeeld! Laat onze lezers het product aanbevelen... Veronica Magazi PROPOSITIE Rexona • Onderzoek de tevredenheid van Veronica magazine lezers over Rexona Maximum • Protection: resultaten gebruiken in testimonial-advertentie • Positieve communicatie rond het product genereren, een tell-a-friend boodschap creëren Boodschap: De lezers van Veronica magazine raden nieuwe Rexona Maximum Protection aan Media-inzet: • Digitale oproep aan testpanel • 1/1 pagina in Veronica magazine met onderzoeksresultaten • Online exposure Product: Doel: ALTIJD HOGE EN GOEDE RESPONS De respons op onze Testpanel-onderzoeken is altijd erg hoog. De deelnemers vinden het leuk dat adverteerders hun mening willen horen. Het vergroot de betrokkenheid met het merk. Het complexe traject van het samenstellen van de testgroep, versturen van de samples en vergaren/ analyseren van de onderzoeksdata werd geheel door Veronica Uitgeverij verzorgd. De onderzoeksresultaten werden op heldere wijze gepresenteerd en zorgden tevens voor een aantal interessante extra insights. Ook die werden aan de klant gepresenteerd en in rapportvorm achtergelaten. 34 Pagina 33

Pagina 35

Interactieve e-krant, deze reclamefolder of club blad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het converteren naar een digitale publicatie van eclubmagazines.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication