Plusproposities Zien, ruiken, proeven, horen en voelen. Veronica Uitgeverij prikkelt met de plusproposities alle zintuigen. Van geurstrip tot productsample, van folder tot antwoordkaart. In combinatie met de gewone printadvertentie een ijzersterk vertrekpunt. Voor alle uitingen geldt dat ze razend populair zijn bij de lezers en een grote invloed hebben op de spontane herinnering van een advertentie. Onderzoek (RRO) heeft onomstotelijk aangetoond dat plusproposities de recall van het merk substantieel verhogen. Meerdere grote adverteerders zijn je voorgegaan en hebben mogen profiteren van dit unieke bereik. • Hoge spontane herinnering • Additionele stopkracht • Verhoogde exposure • Zeer hoge respons PLUSPROPOSITIE MOGELIJKHEDEN Uitklapcover De uitklapcover is een beproefd concept. Met een uitklapcover val je met de deur in huis. Een uitklapcover kan in de vorm van een flap van 10 centimeter, maar de glanzende 115 grams-cover kan ook worden uitgebreid tot 6 of 8 pagina’s. Elke uitklapcover geeft een extra dimensie aan de uiting en verhoogt de impact van de reclameboodschap. Vrijwel iedere lezer ruikt eraan waardoor een positieve associatie wordt gelegd met het merk of product. Samples De lezers zijn er gek op en deze pluspropositie zet het meest aan tot verkoop. Een nieuw product, een gratis proefmonster, de reacties uit onze onderzoeken zijn zonder uitzondering positief. Of je kiest voor de gehele oplage of voor een deeloplage in een doelgroep naar keuze (geslacht en leeftijd). Veronica Uitgeverij verzorgt het gehele proces. CD/DVD in de cover verwerkt Lezers ervaren het als een cadeau. Het meesturen van een cd-rom of dvd behoort ook tot de mogelijkheden bij Veronica magazine en Totaal TV. Geur op de pagina Geur roept een gevoel op. Prikkel de zintuigen van de lezer voor nog meer attentie. De geur wordt direct op de advertentiepagina aangebracht. Door wrijven of krassen komt die vrij. 62 Pagina 61

Pagina 63

Heeft u een krant, onlinemag of online folders? Gebruik Online Touch: editie converteren naar een online publicatie.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication