Advertorial Een pagina met een journalistieke uitstraling, maar wel duidelijk herkenbaar als advertentie. Zeer effectief wanneer een bepaalde boodschap wat meer uitleg nodig heeft. Lezers ervaren de extra informatie niet als storend. De waardering is juist hoog. Je neemt de lezers serieus door hen uitgebreid te informeren. Clustersealen Een andere advertentiemogelijkheid is het clustersealen. Met het meesturen van brochures en leaflets bereik je een grote groep jonge mensen tegen een aantrekkelijk tarief. Waarbij je verzekerd bent van een hoge attentiewaarde en een gegarandeerde bezorging. Eén op één communicatie Coverpas Een zeer succesvol product: de coverpas. Een pas in het formaat van een creditcard/ bankpas met kortingen en acties die met het algemene pasformaat makkelijk en laagdrempelig te hanteren is. Niets is heerlijker dan gratis producten, hoge kortingen of acties op een unieke manier te ontvangen. Dit medium werkt, daar is geen twijfel over mogelijk. Voor alle proposities geldt dat ze ook in een deel van de oplage verspreid kunnen worden. Met deze gesegmenteerde verspreiding bieden we de ideale mogelijkheid de doelgroep zeer gericht te benaderen. Banderol Een eveneens niet te missen, in de oog springende pluspropositie is de banderol. De papieren band van +/- 15cm breed zorgt voor optimale zichtbaarheid van een scherpe aanbieding of boodschap. Veronica Extra Onze nieuwste advertentiepropositie, Veronica Extra, is een 8 of 12 pagina’s tailormade in te vullen minispecial. Zeer geschikt voor product of thema verdieping en assortment advertising. Jouw commerciële boodschap in een redactioneel jasje met een eigen cover als herkenbare opening. Insert/Outsert Op de cover adverteren met een strook, of juist in het blad een antwoordkaart of brochure laten meehechten? De mogelijkheden zijn talrijk. Opvallen is nog nooit zo eenvoudig geweest. 63 Pagina 62

Pagina 64

Scoor meer met een online shop in uw maandbladen. Velen gingen u voor en publiceerden relatiemagazines online.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication