rubrieken Startrax en Hillywood en krijgt de vrouwelijke lezer haar wekelijkse portie human interest in de interviews en in de rubriek Faq. Mannen lezen juist weer vaker het laatste nieuws over DVD’s, Digilife, games, sport en auto’s (Wheels). De rubrieken en verhalen over televisie en film zijn general interest onderwerpen. Zij worden door mannen en vrouwen in gelijke mate gelezen. Dus voor ieder wat wils. Profiel % POPULAIR BIJ JONGEREN Veronica magazine is onverminderd aantrekkelijk voor jongeren, maar liefst 37% van de lezers is tussen de 15-34 jaar. Het magazine is tevens zeer aansprekend voor de doelgroep tussen de 35-49 jaar (36%). Bij elkaar zijn dat een kleine 2 miljoen lezers! Vooral de rubrieken over de laatste bioscoopfilms (Film in de bios), muziek en games zijn favoriet bij de jonge doelgroep. Met Veronica magazine bereik je 23% van alle boodschappers 20-49 jaar. bron: NOM PM: 2009-2 2010-1 Bereikspercentage in commerciële doelgroepen 7 Pagina 6

Pagina 8

Heeft u een onderwijs magazine, digimagazine of digitale verenigingsbladen? Gebruik Online Touch: uitgave online uitgeven.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication