veronica magazine g ENORM BEREIK, LAGE KOSTEN Effectief en tegen lage kosten een jonge doelgroep bereiken? Met Veronica magazine target u in één keer 19% van alle Nederlanders ouder dan 13 jaar! Bij de commerciële media inkoopdoelgroepen is dat percentage door het jonge profiel zelfs nog veel hoger. Met één inschakeling bereik je dan een kwart van een commerciële mediadoelgroep. En de kosten per duizend? Die zijn zeer concurrerend. Lees er alles over in onze facts & figures insert welke in het hart te vinden is. zekerheid, want een stabiele oplage betekent een stabiel bereik. Week in, week uit. De totaal verspreide oplage van Veronica magazine was in het tweede kwartaal van 2010 gemiddeld 858.346. De betaalde oplage is gemiddeld 848.641 per editie. Dat maakt Veronica magazine met afstand de grootste betaalde titel in Nederland (Bron:HOI Q2 2010). LIFT MEE OP EEN STERK MERK Voor adverteerders is Veronica magazine ook merktechnisch een aantrekkelijke partner. Het merk Veronica magazine is diep in de Nederlandse geschiedenis geworteld en na 35 jaar ‘still going strong’ met een jong, innovatief en spraakmakend imago. Iedereen kent Veronica magazine. Kijk maar naar de hoge geholpen merkbekendheid (92%). STABIELE OPLAGE, STABIEL BEREIK Veronica magazine heeft een zeer hoog percentage abonnees: maar liefst 93% van de betaalde oplage. En dat biedt Waarom zijn lezers zo enthousiast? “IEDEREEN IN ONS GEZIN LEEST ‘M. HET IS ECHT WEL EEN VEELZIJDIG magazine.” “IK BEN VOORAL BLIJ MET DE UITGEBREIDE FILM-INFORMATIE. OP TV, IN DE BIOS EN DE DVD RELEASES.” “ALS JE KIJKT NAAR ANDERE TV-GIDSEN HEEFT VERONICA GEWOON DE MEESTE INFORMATIE.” ‘’PAST BIJ MIJ, FILM, ENTERTAINMENT, INTERVIEWS, GAMES EN ACTUEEL.’’ “MOOIE VOORKANT EN LEUKE INTERVIEWS. IK VIND DE ZENDERS HEEL OVERZICHTELIJK GERANGSCHIKT EN OOK HANDIG ZIJN DIE DAGELIJKSE TWEE PAGINA’S MET HIGHLIGHTS.” “VERONICA magazine IS NAAST EEN TV BLAD OOK MIJN tijdschrift MET REPORTAGES EN ARTIKELEN, IK VIND ‘M ALTIJD LEKKER OM TE LEZEN” 8 Pagina 7

Pagina 9

Voor boeken, online flyers en catalogussen zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw presentaties.

Mediakit 2011 NL Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication